ژاوي:با دو باخت،سبک بازي بارسا عوض نمي شود

 

ژاوي امروز از ابتدا در ترکيب بارسا مقابل آژاکس به ميدان رفت و بازي 144 خود در ليگ قهرمانان را برگزار کرد. او از اين حيث با رکورد کاسياس برابري کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در پایان بازی بارسلونا و آژاکس که به برتری 2-0 کاتالان ها انجامید در مصاحبه با خبرنگار کانال پلاس گفت:" در نیمه اول، آژاکس ما را تحت کنترل داشت و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. در نیمه دوم اما بهتر بازی کردیم و توانستیم برنامه های خودمان را در زمین پیاده کنیم.اینکه آژاکس ما را دچار مشکل کرد طبیعی بود. در خارج از خانه بازی می کردیم و در لیگ قهرمانان، بازی ساده وجود ندارد.باید به روند پیروز شدن برگردیم. در این بازی پیروز شدیم و باید در بازی های دیگر نیز سه امتیازها را به دست بیاوریم.این پیروزی، توانایی های بارسا را بار دیگر اثبات کرد." 

ژاوی در مورد ایجاد تغییرات تاکتیکی توسط لوئیس انریکه چنین گفت:" از زمانی که انریکه مربی ما شده سبک بازی ما تغییر نکرده است. با دو شکست که سبک بازی یک تیم تغییر نمی کند. مسی و دیگر مهاجمان، همان آزادی عمل همیشگی را داشتند. در این بازی همه مثل یک تیم بازی کردیم و زمانیکه گذشت و اتحاد درون گروه وجود داشته باشد، نتیجه هم خواهیم گرفت." 

در انتها، ژاوی به تمجید از مسی پرداخت و برابری او با رکورد گلزنی رائول را ستود.ژاوی همچون همیشه مسی را بهترین بازیکن جهان خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:28 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.